vineri, 8 iulie 2011

Rasul Carpatin


De ceva vreme am inceput sa ma interesez tot mai mult despre obiceiurile acestui animal si chiar ma gandesc sa-l caut in Muntii Codru-Moma.Pe vremuri se mai vedea cate unul si sunt aproape de satul natal...sunt chiar curios daca au supravietuit defrisarilor din ultimii ani!
Fotografia de mai sus a fost facuta de Silviu Matei in muntii Maramuresului in timp ce cauta cocosul de munte.Mai multe poze din expeditiile lui puteti vedea pe adresa http://www.outdoorphotography.ro/

Un comentariu:

Visu spunea...

Salutare,stimabile!Regret abordarea asta mai putin eleganta dar nu am gasit nici un fel de date de contact.Ti-am studiat cu interes blogul in ultimele zile si sunt foarte placut impresionat.La randul meu sunt un impatimit al muscaritului si planuiesc o incursiune in Apuseni in viitorul apropiat(documentandu-ma in acest scop ti-am si gasit blogul).Initial aveam ca obiectiv Crisul Pietros dar acum as vrea sa atentez si la alte ape din zona.In acest sens as face apel la altruismul tau si ti-as cere ceva detalii gen :unde pot face permisul si,eventual, ceva ape mai ofertante din zona.Mentionez ca-s fanatic la capitolul catch & release si stiu ce inseamna respectul pentru natura asa ca nu trebuie sa-ti faci probleme ca lasi calul troiam in casa.
Mailul meu e lucanclaudiu@yahoo.com.
Astept cu interes,
Visu