luni, 8 septembrie 2008

Flyfishing pe Aries






















Dupa numeroase vizite in zona si multe ganduri cu frumosul rau am reusit sa si pescuiesc pe el impreuna cu Dejeu sr. si Bobfly(Dragomirescu Horia -loc.12 la finala -felicitari).
Dupa ce am ridicat autorizatiile plecam spre apa nerabdatori sa aruncam mustele in apa.
Spre dezamagirea noastra nu am prins decat fff putin peste .Majoritatea lipani mici-18- pastravi 2 si 2 mrene.Un singur lipan a masurat 33 cm.Am parcurs impreuna km buni de apa dar aproape nimic serios.Pastravul este putin ,poate din cauza pescuitului excesiv -eu singur am intalnit 3 ramari ,2 lingurari ziua la amiaza .Colegii au zis ca nici nu mai participa la concursul din 13-14 .09.2008.Am observat ca nivelul apei era foarte mic chiar neobisnuit de mic si era plin de porcusori si brude moarte in apa+1 pastrav.Speram sa fie acea populare de care se vorbeste si mai speram sa se faca si paza pe apa ca este terminata.Sunt dulbini lungi de 10-15 m fara nici un peste si apa are 2 m.Mai jos de Albac am prins doar un lipan si zeci de beldite

Niciun comentariu: