marți, 16 septembrie 2008

Finalul de sezon la pastrav incepe cu un lipan


Sambata 13.09.2008 am fost invitat impreuna cu colegii muscari pe cris pt. a sarbatori finalul de sezon la pastrav si un an bunicel pt. flyfishingul Bihorean de dl.presedinte Harca Florian.Initial trebuia sa mergem la concurs la Albac dar am renuntat dupa vizita facuta pe Aries cu o saptamana inainte.Vreau sa spun ca nu-mi pare rau pt. ca am avut multe driluri cu pastravi frumosi si cativa lipani la fel de frumosi.A fost prima data cand am avut ruptura cu peste -de cand pescuiesc la fly-un indigen de vreo 50.Am reusit sa scot si un lipan mai frumusel,cred ce cel mai mare pe anul acesta de 35 doar!!!.Sper sa apara si ceilalti mai mari cat de curand ,daca nu inseamna ca avem o problema cu eliberatul pestilor .Cu aceasta ocazie rog toti pescarii care vin in zona sa nu retina lipanul ca noi eliberam tot de 2-3 ani.

Niciun comentariu: